mplayer dziala, gmplayer juz nie.

Pawel Koska pawel w artfan.net
Wto, 30 Mar 2004, 14:15:31 CEST

Dnia wto 30. marca 2004 12:54, Łukasz Gandecki 'gozda' napisał:

> Próbuje wyrobić w nim jakiś logiczny tok myślenia, skoro błąd wyrzuca mu:
>
> To znaczy, że trzeba coś z tym -vo zrobić.

Dziekuje za odpowiedz, ale te dziwne odpowiedzi chyba nie maja sensu. Mam
nadzieje ze nikt nie zacznie sie wyzywac z powodu mplayera ;)

A co do mojego przypadku, to wlasnie walcze z tym -vo.
Nie za bardzo wiem o co chodzi, napewno z -vo xv dziala, ale ja mam karte
Matrox G450 DH wiec chyba bardziej by pasowalo odpalic -vo xmga lub -vo mga.
Sprawdzalem czy jest plik /dev/mga_vid , nie bylo, wiec go stworzylem:
mknod /dev/mga_vid c 178 0 (wygrzebalem w googlach)
Dalem mu uprawnienia
# ls -la mga_vid
crw-rw----    1 root     video    178,   0 2004-03-30 13:54 mga_vid
ale niczego to nie znienilo (ja jestem w grupie video)

Wiec czy pozostac przy -xv czy jednak kombinowac dalej z tym xmga i mga ??

Pawel