[Ac] Akceleracja sprzetowa Radeon, X-y 4.4.0

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Wto, 30 Mar 2004, 17:48:49 CEST

W liście z wto, 30-03-2004, godz. 17:37 +0200, jerzy szczudłowski
napisał:
> [...]

A to takie proste, kernel-drm masz zainstalowane?

> Tu cię zmartwię, pod Linuksem, jak już przebrniesz, to najwyżej będzie srebro.

Eeeeee, działa tak samo, przynajmniej R9k

Ja używam tych z XFree - zupełnie wystarczają

Artur