[RA] ipp2p z cvs`u

Luko luko w munet.eu.org
Wto, 30 Mar 2004, 19:01:53 CEST

> zerknij w na ftp.slackware.no, do current/testing/.
> tam juz urzeduje 2.6 ;)
> poza tym, na branchu -r LNX26_IX86_PAXGRSEC kernel.spec
> sa juz uzywalne *zrodla* 2.6.4 ze swiezymi latkami netfilter,
> imq, esfq, unclean, grsecurity, pax, itd.

Wlasnie problem w tym ze nie chce mi sie motac za bardzo i jakos si ejuz
przyzywczailem do mojego serwerka na 2.4.xx, a z drugiej strony znowu
instalowac motac kombinowac..... to  nie dla mnie, w koncu jak juz stoi i
dobrze dziala to po co zmieniac, a tylko na tym ipp2p bardzo mi zalezy.

RA 2.4.20-13 zada dostepu do ipp2p :)