[Ac] Akceleracja sprzetowa Radeon, X-y 4.4.0

Marcin Rachwał thanatos w interia.pl
Wto, 30 Mar 2004, 19:56:17 CEST

Dnia Tue, 30 Mar 2004 17:54:06 +0200
Bartosz Taudul <wolf42 w wp.pl> zeznał:

> ..jak szczytem marzeń jest tuxracer i quake 1, albo inne szlagiery
> sprzed 10-u lat. Jak się chce porobić coś współczesnego, to trzeba
> używać sterowników od ati.

Taa? A mnie RTCW chodzi szybciej pod linuxem niż pod windows :P

--
Knowing is not enough, we must apply. Willing is not enough, we must do.