[Ac] kadu

Wojciech Hojda whojda w wp.pl
Wto, 30 Mar 2004, 10:30:51 CEST

Mam kadu-0.3.7-1 i nie mogę go przekonać do współpracy.
gg2 działa gg z kopete działa a ja bym chciał kadu...
Ciągle mam komunikat:
"Błąd: Połączenie niemożliwe, serwer odpowiedział nieznane dane"
no i za diabła nie mogę ruszyć dalej...

Hmm, ja ściągnąłem poldkiem kadu i wszystko działa...
W tej chwili jestem w pracy na windzie, ale o ile pamiętam, to w
ustawieniach kadu jest coś o serwerach - domyślny i ręcznie.
Na stronie kadu jest spis serwerów, więc może wpisz któryś z nich.
Pod Mandrakiem miałem taki problem i to właśnie pomogło...
Tyle mogę powiedzieć
Powodzenia
Wojtek