[OT] Re: [Ac] Akceleracja sprzetowa Radeon, X-y 4.4.0

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Śro, 31 Mar 2004, 08:29:53 CEST

W liście z śro, 31-03-2004, godz. 01:01 +0200, jerzy szczudłowski
napisał:

> Jesteś dość osamotniony w tej opinii. Aby się przekonać, że jest inaczej
> wystarczy przeszukać archiwa pcols, przejrzeć forum linuksowe na
> rage3d.com, czy też obiektywne testy R.Scheideggera, które mówią o *dwa*
> razy wyższej wydajności pod Windows.

Nie wiem o czym dyskutowano na tych listach, ale skoro Q3 pod windą ma
taką samą ilość klatek/s co pod linuxem to gdzie ta dwukrotna różnica?
Może dyskutowano o jakiś lepszych kartach niż Radeon 9000? Może ludzie
mieli mocniejsze procki niż Athlon 1,33GHz? Może pisano o innych grach
niż RTCW i Q3? U mnie nie ma różnicy. Ale z ciekawości powalczę ze
sterami binarnymi ATI - może TV Out odpalę :)

Artur