[Ac] Akceleracja sprzetowa Radeon, X-y 4.4.0

Michal Chruszcz troll w troll.one.pl
Śro, 31 Mar 2004, 16:20:04 CEST

Some strange characters appeared on my screen... Probably on Wednesday 31
March 2004 10:44, btower typed:

> Prawie juz kupilem radeona 9000 i nawet nie mysle o tym ze tv-out moze
> nie dzialac.
> Moze niech ktos jeszcze sie wypowie komu udalo sie uruchomić tv-out pod
> radeonem 9000.

Poczytaj archiwum pcol.sprzet, tam ten temat jest wiecznie żywy.
--
Michal Chruszcz -=- Seen at http://prox.pl/~troll/?gallery