lilo - wybor rulevela?

Grzegorz Pietrzak grzes w artikon.one.pl
Śro, 31 Mar 2004, 12:27:31 CEST

Dnia śro 31. marca 2004 11:11, Ataris napisał:
>  Dobra z xdm jeszcze powalcze to dam znac.
> ale nadal mnie menczy lilo.conf i jak ustawic 2 mozliwosci uruchomienia
> tego samego PLD z tym ze :
> 1. pld i logowanie w x'ach ()
> 2. pld i logowanie na konsoli
> jest takie polecenie 'append', ale widzialem tylko z uzyciem 'mem' i 'hd'
> moze to , ale jak?

image=/boot/vmlinuz
	label=iksiki
	append="5"
image=/boot/vmlinuz
	label=tekscik
	append="3"

I wszystko.
Jednak jeśli masz w lilo.conf append w głównych opcjach to musisz to poprostu
powielić w poszczególnych images razem z tym od runlevela.
np. jeśli masz teraz append="acpi=off" to musisz odpowiednio zrobić wpisy:
append="5 acpi=off"

Grzegorz Pietrzak
tylkogrzeswadresie w artikon.one.pl
Wszechwiedzą nikt nie grzeszy