[OT] Re: [Ac] Akceleracja sprzetowa Radeon, X-y 4.4.0

Witold Krecicki adasi w grubno.da.ru
Śro, 31 Mar 2004, 17:19:57 CEST

Dnia środa 31 marzec 2004 17:15, jerzy szczudłowski napisał:

> Owszem. Jest do robienia *bardzo szybkiej* grafiki 3D :)
Dzieki temu sa bluescreeny w windowsie.

> Jak na razie praktyka (linuksowe sterowniki ATI mają już jakieś trzy
> lata) wykazuje, że się nie da.
read my lips - to DZIALA i to dziala SPRAWNIE i SZYBKO. Kumplowi szczeka
spadla jak zobaczyl ze w linuksie tez sie da zagrac w ut2k3 z full efektami
bez skakania. I to ladnie wyglada
--
Witold Kręcicki (adasi) adasi [at] culm.net
GPG key: 7AE20871