[OT] Re: [Ac] Akceleracja sprzetowa Radeon, X-y 4.4.0

jerzy szczudłowski jerzy w jedwab.net.pl
Śro, 31 Mar 2004, 22:35:02 CEST

Witold Krecicki wrote:
> A ja mam szybkie i stabilne. I smiem twierdzic w tym momencie ze ci ktorzy tak
> narzekaja maja problemy z konfiguracja X'ow.

No tak. 99% ludzi ma przewidzenia i problemy z konfiguracją. W tym takie
osoby, jak autor linuksowego portu UT2k3.

> SOA#1
> Dla mnie wystarczajaca szybkosc==powyzej 25fps. Wiecej i tak nie dojrze.

Tak jak pisałem. Szybkość to rzecz względna. Ja wolałbym korzystać
z pełnych możliwości karty i mieć dwa razy więcej.

> A pierwsza z tych stron mowi mi ze
> serwer nie istnieje, wiec nie przeczytam.

Widocznie problem z DNS. SOA#1 :)