[OT] Re: [Ac] Akceleracja sprzetowa Radeon, X-y 4.4.0

Witold Krecicki adasi w grubno.da.ru
Śro, 31 Mar 2004, 22:37:34 CEST

Dnia środa 31 marzec 2004 22:35, jerzy szczudłowski napisał:

> No tak. 99% ludzi ma przewidzenia i problemy z konfiguracją. W tym takie
> osoby, jak autor linuksowego portu UT2k3.

> Tak jak pisałem. Szybkość to rzecz względna. Ja wolałbym korzystać
> z pełnych możliwości karty i mieć dwa razy więcej.
magia numerkow?
po co chcialbys miec 2x wiecej? zeby powiedziec kumplom 'a, ja mam 2000
ef-pe-esow w turnamencie nowym a wy nie!' ?
Pytanie po co....
--
Witold Kręcicki (adasi) adasi [at] culm.net
GPG key: 7AE20871