Re: Jak postawić srvka?

mco mco w mco.hdtv.pl
Nie, 2 Maj 2004, 03:49:06 CEST

Witaj Cezary,

2 maja 2004, o godzinie 01:52:09 napisałeś:

Jak do większości rzeczy, które potrzebuję,
CK> znajduję wspaniałe opisy, tak do DNSów fatalne :/ Niby mam jakieś tam
CK> ogólne pojęcie "z czym to się je", ale jednak nie mogę objąć tematu jako
CK> całości. Manuale, HOWTO i FAQi, do których się dopchałem min. ze strony
CK> Binda nie są szkółką od podstaw, a raczej pokazują, jak wykorzystać
CK> zdobytą wcześniej wiedzę n/t Binda i DNSów, której ja właśnie nie mogę
CK> znaleźć :/ Ani dokładnej rozpiski struktury oraz komend występujących w
CK> tych dziwnych plikach @ IN A itd...ani dobrej rozpiski dla Binda...może
CK> źle szukam...W każdym razie, wszelkie linki na ten temat mile widziane :D

Też kiedyś szukałem na stronach BINDa z marnym skutkiem :)

Polecam http://www.jtz.org.pl/Html/DNS-HOWTO.pl.html
(i wszystko z jtz.org.pl, co CIę interesuje)

Pozdrawiam,
Maciej 'mco' Świętochowski

--
[ mco ][ http://mco.hdtv.pl ][ mco w mco.hdtv.pl ]
[ RLU#288919 ] [ Myśl przewodnia na chwilę obecną: ]