vfjuggle

virek@interia.pl virek w interia.pl
Pią, 7 Maj 2004, 13:37:40 CEST

Instalowałem ostatnio pld Ra z plytek. Zainstalowałem część base i resztę postanowiłem doinstalować już poldkiem z płyt. I tu niestety zaczęły się schody:
przekopiowałem pliki sample poldka i vfjuggle do /etc.
Sądziłem, że ruszy z palca - nie ruszayło - każe włożyć płytę cdrom_1 i koniec.
pomyślałem, że vfjuggle chce sie odwołać do /cdrom a nie do /mnt/cdrom, więc zrobiłem dowiązanie w głównym katalogu - dalej to samo.
Pomyślałem, ze brakuje w poldekrc wpisu nt. cdrom_0, gdzie są indeksy poldka - nic nie pomogło... I nie wiem, co dalej zrobić. Jak się zdenerwuję, to komputer przewiozę w miejsce, gdzie poldkiem dociągnę pakiety przez ftp, ale nie o to w końcu chodzi - to nie ja mam słuchać komputera, tylko komputer mnie :-)
Proszę o jakieś pomysły, co mógłbym wpisać w pliki konfiguracyjne, co w nich zmienić, ew. na co zwrócić uwagę?

Pozdrawiam - Virek
--
Gościnnie ze stron Interii pisał Virek