mozilla i swf

Michal Chruszcz troll w troll.one.pl
Pon, 3 Maj 2004, 20:13:51 CEST

Some strange characters appeared on my screen... Probably on Monday 03 of
May 2004 20:03, Krystian T typed:

> To akurat nie problem bąbelków, tylko może wcześniej nie zwróciłem
> uwagi, że coś flashowego mi nie działało, a teraz widziałem tak
> wyraźnie, że nie mogłem przeoczyć :)

Eh, nie rozumiesz. Zatem powiem dosadnie - niektórzy (m.in. ja) mają głęboko
w dupie to, że nie miga im na pół ekranu jakiś durny banner, do tego
strasznie obciążając maszynę. A że są webmasterzy-geniusze uniemożliwiający
nawigację na stronie bez posiadania plugina flasha, to używają wolnych jego
implementacji.
--
Michal Chruszcz -=- Seen at http://prox.pl/~troll/?gallery