mozilla i swf

Krystian T tomczyk w op.onet.pl
Pon, 3 Maj 2004, 20:38:49 CEST

W liście z pon, 03-05-2004, godz. 20:13 +0200, Michal Chruszcz napisał:
> Eh, nie rozumiesz. Zatem powiem dosadnie - niektórzy (m.in. ja) mają głęboko
> w dupie to, że nie miga im na pół ekranu jakiś durny banner, do tego
> strasznie obciążając maszynę. A że są webmasterzy-geniusze uniemożliwiający
> nawigację na stronie bez posiadania plugina flasha, to używają wolnych jego
> implementacji.

Ok. Dość dosadnie ale bardzo jasno to wyjaśniłeś. Z tego wnioskuję, że
plugin który miałem przedtem też działał (na swój sposób), bo jakoś mi
nic nie przeszkadzało i dopiero jak znajomy podesłał adres i... nic to
zacząłem się zastanawiać...
Muszę się jeszcze duuuużo uczyć...
Krystian T

        "errare humanum est..."