DVD i lagi....

Śro, 5 Maj 2004, 07:59:07 CEST

Użytkownik Konrad Sakowski napisał:

> W ogle występuje ten sam efekt.
>
> libdvdread: Using libdvdcss version 1.2.8 for DVD access
>
> libdvdread: Attempting to retrieve all CSS keys
> libdvdread: This can take a _long_ time, please be patient
>
> libdvdread: (...)
> No accelerated IMDCT transform found
> SNDCTL_DSP_GETCHANNELMASK: Invalid argument
> !WARNING[ogle_mpeg_vs]: B-frame before forward ref frame
> !WARNING[ogle_mpeg_vs]: B-frame before forward ref frame
> Xscreensaver not running.
> !++++++++++++display: frame rate: 0.000 fps
> ++++++++++++++display: frame rate: 24.476 fps
> [...]
I naprawdę jest przy tym wolniej?
Bo 24,5 a 25, to różnica trudno zauważalna.
Jest widoczna?

Do mpleyera - wyrzuć przed kolejną próbą wszystko z ~/.mplayers/DVDKeys/.
Czy teraz działasz na xinerama? Spróbuj na 1 DISPLAY.
Można sprawdzić, co z tym zrobi mencoder - jeśli wygrabi z felerem,
to można się odczepić od wyświetlania. Jeśli bez, to znaczy, że nie wina
napędu.
Ponawiam pytanie. Czy tak jest na wszystkich płytach (zakładam na razie,
że tak).

--
Wiesław Kierbedź