PLD w dzisiejszej Rzeczpospolitej

Andrzej Zawadzki zawadaa w wp.pl
Pią, 7 Maj 2004, 09:22:46 CEST

plusik wrote:
> Witaj pld-users-pl!
>
> W dzisiejszym numerze Rzeczpospolitej (07.05.2004 Nr 106) dodatek
> Dobra Firma jest artykul o Linuxie w firmie oraz zmianka o PLD.
>
> PLD 1.0
>
> www.pld.tares.one.pl

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Czemu taki link?
Lepiej byłoby oficjalną stronę PLD podawać. - to się nazywa
przygotowanie autora :-D

> Polish Linux Development (Polska)
>
> Pierwsza kompletna polska dystrybucja Linuxa
> tworzona od podstaw. Przeznaczona raczej dla stacji
> roboczych czy graficznych niż komputerów PC
?!?!?!?

> http://www.rzeczpospolita.pl/dodatki/firmap_040507/firmap_a_8.html#5
>

> Caly artykul mozna przeczytac tutaj:
> http://www.rzeczpospolita.pl/dodatki/firmap_040507/firmap_a_8.html

Ale i tak dla mnie najlepsze są zawsze takie teksty :-)

"Istnieją też polskie dystrybucje Linuksaâ jak choćby PLD czy Aurox 9.2.
Ten pierwszy jest dość skomplikowanym systemem, przeznaczonym dla sieci
komputerowychâ drugi zaś jest oparty na dystrybucji RedHat 9 i
przeznaczony głównie dla małych firm i klientów indywidualnych."

Niestety poziom tekstów traktujących o IT (linuksie w szczególności) w
gazetach nie branżowych jest delikatnie mówiąc słaby... (kwiatki w GW
też były)

ps. Jak to czytam to nic nie kapuje ;-) - system, do sieci = sam nie
działa etc... ;-)

--
Andrzej Zawadzki