kdm i gdm w jednym spali domku, blokowanie ekranu w kde

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Śro, 5 Maj 2004, 11:47:42 CEST

Dnia środa 05 maj 2004 09:56, Tomasz Buziak [uho] napisał:
> witam
>
> dlaczego nie mozna miec zainstalowanych obu menagierów logowania

Poza tym, ze w 905 przypadkow jest to zbędne to nie ma tyeraz przeszkód
(kwestia przyjzenia się temu i powrzucania "Obsoletes").

> jednoczesnie ! gdm jest ladny, ale gdy nie ma kdm nie dziala funkcja
> "Zablokuj ekran" w KDE, a w robocie jest mi to niezbedne ...

No tak - teraz blokowanie ekranu jest realizowane poprzez wtyczkę kgreet
(/usr/lib/kde3/kgreet_*.so), która to domyślna (classic) jest w kdeemie.
Jeśli interesuje Cię workaround to skopiuj sobie
pliki /usr/lib/kde3/kgreet_classic.{la,so} z rpeema kdm do systemu. A
docelowo te pliki trzeba bedzie wydzielić.

--
Adam Gorzkiewicz