PLD-RA: upgrade'ować clamav?

Andrzej Zawadzki zawadaa w wp.pl
Śro, 5 Maj 2004, 10:43:01 CEST

Jacek Osiecki wrote:

> Chciałbym zwrócić uwagę, że mowa jest o Ra! Dystrybucji, która w założeniu
> ma być stabilna i w której upgradeowanie rzeczy które są w oficjalnych
> update'ach może się odbywać niemal automatycznie...

Po co admin? ;-)

> W przypadku NEST/AC nie mam absolutnie żadnych pretensji - jak coś padnie to
> trudno, sam się prosiłem o kłopoty. Zresztą dlatego AC nie nadaje się na
> serwer produkcyjny... Pytanie czy RA też się w takim razie nie zalicza do
> kategorii "tylko na mało istotną workstację" :-/

Eeee Ra na workstację? Nieee staroć :-P

> Pozdrawiam,

I ja!

ps. Myślę, że przesadzasz - nie wiem czy możesz sobie pozwolić na
postawienie drugiej testowej maszyny i pomóc w testowaniu - to byłoby miłe.
Tylko Jarkowi coś nie działa i fakt, że problem nierozwiązany :-( ale
innym działa.

--
Andrzej Zawadzki