[AC] mdadm i /boot na SoftRAID 1

Nie, 9 Maj 2004, 23:07:46 CEST

Dnia nie 9. maja 2004 22:53, Andrzej Zawadzki napisał:
> Pytanie ja w temacie.
>
> Mam initrd-mdadm, wpis w fstab i mdadm.conf (ale to chyba nie istotne?)
> Macierz chodzi.
> Przy geninitrd --with-raidstart - burzy, że nie ma /etc/raidtab (czyli
> "po staremu" ;-)
>
> Jak to zrobić w AC?
Które geninitrd? Co jest w mdadm.conf? Co jest w fstab? Co pokazuje geninitrd
-v? Trochę konkretów poproszę.

Najlepiej zjaw się na irc albo jabberze to problem zdebugujemy.

--
Arkadiusz Miśkiewicz     CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm.pld-linux.org, 1024/3DB19BBD, JID: arekm.jabber.org, PLD/Linux