przeniesienie PLD Live CD na dysk...

Stacho Pal stacho w venco.com.pl
Śro, 5 Maj 2004, 11:28:11 CEST

On Wed, 5 May 2004, havner wrote:
> [...]

Też mi się podoba. :)
Przy okazji pytanie. Mam kartę grafiki Cirrus GD5480 i jeśli samą
kartę PLD Live CD wykrywa dobrze to jest problem z monitorem,
w XF86Config w sekcji "Monitor" wartości HorizSync i VertRefresh
zostają puste co w konsekwencji wywala X serwer, użycie parametrów
hsync i vsync przy starcie też nie pomaga, podczas startu dwa razy
'memeory fault'. Jedyny ratunek to po starcie ręczna edycja XF86Config
i ponowny start X serwera.

--
pzdr
Stacho Pal