Konfiguracja Access Point D-Ling DWL900AP+ - Pomocy!!!

Frazir frazir w dami.pl
Śro, 5 Maj 2004, 23:29:07 CEST

Użytkownik sirius w poczta.fm napisał:

>Witam!

Czesc

>1. Nie wiem w jakim trybie ma pracowac moj Access Point (przedstawiciel dostawcy stwierdzil, ze tez nie wie ,,bo oni konfiguruja tylko windows i to z ich kartami..'')
>Czy ma to byc: Access Point (raczej nie), Wireless Client (chyba tak) tutaj podalem adres MAC ktory dal mi dostawca, Wireless Bridge (zastanawiam sie) -- reszta opcji trybow chyba odpada (sa to: Multi-point Bridge i Repeater). Co tu nalezy wybrac?

Jesli jestes odbiorca internetu a tak zakladam ustawiasz access pointa
na Wireless Client ...

> [...]
>A moze Access Point ma byc dla mnie Bridgem? Co wtedy musz zrobic? Czy mam wybrac sobie adress IP mpjego PLD na taki jaki dal mi dostawca, jako bramke podac jego bramke -- czyli tak jak by nie bylo Acces Pointa? Ale wtedy skad moj komputer bedzie wiedzial ktoredy wysylac pakiety?

Access point przyjuje IP 192.168.0.50 zas twoja sieciowke ustawi na
192.168.1.50 ...

>Nie wiem tez po co w zakladce LAN Access Pointa jest oprocz adresu IP podana domyslna brama i domyskny DNS? Co mam tu podac? Czy to co mi podal dostawca (czyli jego bramke?), czy nie bedzie konfliktu z adresami LAN Access POinta (pkt. 2.)?

Tu radze jako brame podac IP glownego access pointa albo IP serwera zas
DNS'y wpisz takie jakie daje uslugodawca internetowy np tepsy...

>Nie ma takiej opcji by adresy IP, ktore dostalem od dostawcy wpisac w Access Poincie...
>
>Przedstawiciel dostawcy spisal dwa moje adresy MAC (interfejsu ehternet Access Pointa i interfejsu Wireless Access Pointa -- ktory mu jest wlasciwie potrzebny?

To male zabezpieczenie zeby nikt nie wystawil sobie anteny i nie
podlaczyl sie na lewo, MAC access pointa bedzie mu potrzebny napewno ...
byc moze jako dodatkowe zabezpieczenie jest potrzebne tez MAC sieciowki
ale stawiam ze trzeba mu podac MAC access pointa

>I jeszcze: Site Survey widzi siec! Dioda WLAN migocze, logi pokazuja ze pakiety przychodza -- a siecie na kompie nie ma!? Czyli sprawa anteny odpada...

Jesli urzadzenia sie widza to z antena wszystko gra... a przy zbyt duzej
ilosci gubienia pakietow proponuje zmniejszyc transfer

>Kochani pomozcie -- bo juz nie wiem co mam zrobic!!!
>Siec lokalna dziala, przez modem dziala...
>

>W opcjach Wireless podalem: SSID, Chanell, i tam nic wiecej nie ma!?

Nie pamietam dokladnie ale chyba tak :-)

Mam nadzieje ze pomoze

Pozdrawiam Frazir