Konfiguracja Access Point D-Ling DWL900AP+ - Pomocy!!!

Frazir frazir w dami.pl
Śro, 5 Maj 2004, 23:35:51 CEST

Użytkownik Frazir napisał:

> Access point przyjuje IP 192.168.0.50 zas twoja sieciowke ustawi na
> 192.168.1.50 ...

Lub male sprostowanie zmien adres access pointa na np 192.168.0.96 i ten
adres bedzie uzywany do konfiguracji czyli http://192.168.096 a LAN
skonfiguruj tak ze sieciowka bedzie miala IP 192.168.0.xxx DNS'y takie
jak w access point'cie  lub jesli nie bedziesz widzial innyc kompow w
LAN'ie/WAN'ie ( bo tak robilem ze albo siec i pola adresow ma tworzyc
calosc albo i nie) to przypiszesz sieciowce dowolny adres IP z tej poli
albo taki aby nie kolidowal z reszta adresow w sieci...

Mam nadzieje ze jakos pomoglem ... jak nie to pisz na mojego maila :D
Dobranoc