Intel DUAL + CISCO 3550 = agregacja portów

The Undefined undefine w aramin.net
Pią, 7 Maj 2004, 18:36:49 CEST

On Fri, May 07, 2004 at 01:45:01PM +0200, Marcin Bukowiecki wrote:
> Witam,
>
> Czy znacie możliwość stworzenia agregacji dwóch portów ethernetowych switcha
> z sieciówką Intela? Tak żeby chodziło to na 200 Mbit/s.
> Widziałem opis na www.mr0vka.eu.org ale dotyczył on FreeBSD. A jak na PLD?
>
> Sprzęt:
> CISCO 3550
> Intel Corp. 82557/8/9 [Ethernet Pro 100] (dual)
po prostu iansy.
niestety u mnie bol - na serwerze ibm e330 przy dowolnym jadrze 2.4
(smp) zaladowanie modulu iansow powoduje zwis na twardo(i koniecznosc
spacerka do szafy by spinaczem wdusic reset ;).
na 2.2 dzialalo bez zarzutow.

sprobuj czy u Ciebie bedzie dzialac - jezeli tak to daj znac ;)
A - i sterowniki od sieciowki musza byc intelowskie, a nie te "obciete"
co sa w jadrze.

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
PLD Linux Developer