Błąd weryfikacji indeksów poldka ?

Wieslaw Kierbedz WieslawKierbedz w farba.eu.org
Pią, 7 Maj 2004, 22:13:00 CEST

Użytkownik Piotr Pawełek napisał:

> Zastosowałem się do zaleceń - pełen wiary i zapału...- , a tu d...a.
> Dalej to samo. A, i jeszcze jedno:  przy wychodzeniu z poldka (tryb
> interaktywny)
> mam
>
> Zapisywanie /root/.poldek-cache/packages.dir.dbcache.var.lib.rpm.gz...
> Segmentation fault
>
> Czyżbym musiał dokładniej przejżeć dokumentację poldka (na innej
> maszynie i wcześniejszych
> wersjach nigdy nie miałem z poldkiem problemów - może miałem farta) i
> dokładniej przeglądnąć
> plik konfiguracyjny ???

[syntetyk w mincho syntetyk]$ rpm -qa | grep rpm*
rpm-devel-4.3-0.20040107.18
rpm-utils-4.3-0.20040107.18
rpm-build-4.3-0.20040107.18
rpm-php-pearprov-4.3-0.20040107.18
rpm-lib-4.3-0.20040107.18
rpm-build-tools-4.3-0.20040107.18
rpm-pythonprov-4.3-0.20040107.18
rpm-4.3-0.20040107.18
rpm-utils-perl-4.3-0.20040107.18
rpm-perlprov-4.3-0.20040107.18
[syntetyk w mincho syntetyk]$ rpm -qa | grep poldek*
poldek-0.18.3-11

Przepuść może poldka przez strace, bo na moje oko, to masz coś kopnięte.

--
Wiesław Kierbedź