PLD w dzisiejszej Rzeczpospolitej

wolvverine wolvverine w tarchomin.pl
Pią, 7 Maj 2004, 21:04:18 CEST

Osobnik zwany Tomasz Woźniak w liście datowanym 7 maja 2004 (10:37:35) raczył napisać:

TW> Na koniec- nie wspomniano o delikatnie mowiac wygurowanych wymaganiach
TW> srodowisk graficznych w linux. Na 333+64RAM wszystkie poakiety biurowe
TW> chodza znaczne lepiej pod win98 niz 600+128 na KDE. Jak dla mnie
TW> robienie na sile (bo robi sie to na sile) z Linuxa stacji roboczych dla
TW> ludu to robienie krzywdy linuxowi.

TW> PS.
TW> Pewne dostane ochrzan na liscie- sry ze OT. Troche mnie emocje uniosly.

a kto kaze ci porównywac najnowsze KDE/GNOME na takim sprzecie z
win98???? powinienes z XP/2000 - to najczestszy bład (gdzie tu maluch
gdzie mercedes - nowy)
a na taki sprzet jest np: windowmaker

--
http://www.wushu.pl