PLD w dzisiejszej Rzeczpospolitej

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Sob, 8 Maj 2004, 15:03:57 CEST

Dnia sobota 08 maj 2004 14:43, Tomasz Woźniak napisał:
(...)
> W Win przynajmniej zegarek nie dostaje lagow jak cos sie uruchamia a pod KDE
> to standard.

Mamy w takim razie wprost przeciwne doświadczenia. Nigdy nie miałem lagów
zegarka w KDE, natomiast na tym samym sprzęcie zegarek w win98 (którego używa
mój syn do gier) zwalnia permamentnie podaczas np. kopiowania/przenoszenia
sporej ilości danych. To oczywiście nie wina tego, ze win98 się nie wyrabia -
podejrzewam, że jakiś instalowany kiedyś w tym systemie program nadpisał
jakiegoś dlla. Tymniemniej przykład ten (a podobnych mógłbym Ci podać masę)
ilustruje użyteczność systemów M$ do zastosowań innych, niż domowa konsola do
gier.

Adam Gorzkiewicz