PLD w dzisiejszej Rzeczpospolitej

Tomasz Woźniak ctr w post.pl
Sob, 8 Maj 2004, 15:03:59 CEST

Witam.

Użytkownik Paweł Sikora napisał:

> na jakiej wersji kde opierasz swe doswiadczenia?

3.1 zdaje sie. RH (nie powiem juz ile). Kurcze... koniczenie musimy to
ciagnoc. Osoboscie uwazam ze porowanie srodowisk graficznych nie ma
sensu. Co innego porownie konkretnego zestawu aplikacij i powiedzmy
jakosci pracy.

--
TomLee

Podstawowa Prawda Informatyki: Jeżeli opanowałeś już wszystkie możliwe
wyjątki, to zapomnisz do jakich reguł się one odnoszą.