PLD w dzisiejszej Rzeczpospolitej

Tomasz Woźniak ctr w post.pl
Sob, 8 Maj 2004, 15:12:47 CEST

Witam.

Użytkownik Adam Gorzkiewicz napisał:

> Mamy w takim razie wprost przeciwne doświadczenia. Nigdy nie miałem lagów
> zegarka w KDE, natomiast na tym samym sprzęcie zegarek w win98 (którego używa
> mój syn do gier) zwalnia permamentnie podaczas np. kopiowania/przenoszenia
> sporej ilości danych. To oczywiście nie wina tego, ze win98 się nie wyrabia -
> podejrzewam, że jakiś instalowany kiedyś w tym systemie program nadpisał
> jakiegoś dlla. Tymniemniej przykład ten (a podobnych mógłbym Ci podać masę)
> ilustruje użyteczność systemów M$ do zastosowań innych, niż domowa konsola do
> gier.

Right. W98 kiepsko sam sie chroni przed nadistalowaniem czegokolwiek.
Nie lepiej zreszta niz linuxy w rekach no-powerusera.
Co do przydatnosci- wiesz jak masz kompa w firmie to ludzie z reguly nie
szaleja z instalacja oprogramowania

Proponuje EOT.

--
TomLee

Podstawowa Prawda Informatyki: Jeżeli opanowałeś już wszystkie możliwe
wyjątki, to zapomnisz do jakich reguł się one odnoszą.