PLD w dzisiejszej Rzeczpospolitej

mco mco w mco.hdtv.pl
Sob, 8 Maj 2004, 15:24:28 CEST

Witaj Tomasz,

8 maja 2004, o godzinie 15:12:47 napisałeś:

TW> Proponuje EOT.
To ja jeszzce dorzuce 0,02PLN od siebie:
Nieraz mi się zdarzało, że ktoś ze znajomych moich tudzież moich
rodziców chciał, żebym przyszedł i zaczarował, bo tratatata nie
działa. System zazwyczaj win98 lub (u tych z nowszymi sprzetami) XP.
Nie ukrywam, że ich użytkownicy byli totalni newbies i nie chcieli
tego zmieniać.
Co tam się nie działo, to pojęcie ludkie przechodzi... Masa trojanów,
spyware'ów, śmieci, pornodialery, programy, które się doinstalowywują
jako dodatki do np. Kazyy, czy RealPlayera...
Wydajnosc takich komputerow to jest jakies 40-50% ich nominalnej
wydajnosci... Wtedy faktycznie linux bylby lepszy... Nikt by nic nie
potrafil zainstalowac, ale przynajmniej XBill by chodził płynnie ;-)

Moim zdaniem nad każdym systemem musi czuwać jakiś PowerUser, żeby to
miało ręce i nogi... A dla ludu: konsole (PSX, PS2 itp).

Pozdrawiam,

--
[ mco ][ http://mco.hdtv.pl ][ mco w mco.hdtv.pl ]
[ RLU#288919 ] [ Myśl przewodnia na chwilę obecną: ]