PLD w dzisiejszej Rzeczpospolitej

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Sob, 8 Maj 2004, 18:31:06 CEST

W liście z sob, 08-05-2004, godz. 14:59 +0200, Tomasz Woźniak napisał:

> Co konkretnie bylo na stacji- mi silnie zalezy na mail/www/konsoli i
> niestety OO (bo word sie tak rozpowszechnil), albo innym stuffie co doki
> MSOffice otworzy.

Do MS Office polecam MS Office :) Tworząc format DOC M$ przeszedł samego
siebie w komplikacji. Jedyny format który nie jest poprawnie czytany
pomiędzy wszystkimi wersjami M$O bez podania przyczyny lub nawet
odpowiedniego błedu :) Brak wersjonowania formatu czytelnego dla usera
bądź samych programów. Brak publicznej specyfikacji - bo po co?

Artur