PLD w dzisiejszej Rzeczpospolitej

Tomasz Ligocki tligocki w skawina.com.pl
Sob, 8 Maj 2004, 20:28:23 CEST

Zbyniu Krzystolik napisał(a):

> Co do maksymalizmu.... temat nie był jeszcze poruszany - Win3.11 nie da
> sobie rady z 64GB ramu... linux tak :) Ale to już inna przyszłość :)

Win 9X nie daje sobie rady z pamięcią większą od 512 MB, więc nie ma w
ogóle o czym mówić. Ale jest też druga strona medalu - jądro 2.2 (które
wciąż obowiązuje w PLD 1.0 Ra) nie radzi sobie u mnie z 1280 MB i widzi
tylko 971456 kB. Ale podobno taki podobno jego urok... :-)

> Zbyniu

Pozdrawiam,
--
Tomek Ligocki