Zwisy...

mco mco w mco.hdtv.pl
Nie, 9 Maj 2004, 00:55:57 CEST

Witaj mco,

7 maja 2004, o godzinie 21:37:00 napisałeś:

m> to co mam, to: AMD Athlon XP 2500+ na płycie Abit A7N (nForce2),
ups, tu miał być NF7 (nForce2)..

Ale już znalazłem winnego...
hdparm -tT /dev/hda i zwis :)
Zagooglowałem i znalazłem:
http://kerneltrap.org/node/view/3045 (opis problemu)
http://www.uwsg.iu.edu/hypermail/linux/kernel/0308.1/1311.html
(nienajlepsze, ale działające rozwiązanie).

Czy mógłbym prosić o zbudowanie najbliższego jajka z patchami:
nforce2-apic.patch i nforce2-no-disconnect-quirk.patch ?
Sam mogę sobie ze źródeł skompilować kernel, ale podejrzewam, że nie
tylko ja mam nforce2, a nie wiem, czy bym umiał samemu zbudować nowe
2.6.5.athlon... :)

Pozdrawiam,

--
[ mco ][ http://mco.hdtv.pl ][ mco w mco.hdtv.pl ]
[ RLU#288919 ] [ Myśl przewodnia na chwilę obecną: ]