OpenOffice 1.1.1-3

Wto, 11 Maj 2004, 00:17:12 CEST

Dnia wto 11. maja 2004 00:06, Fryderyk Dziarmagowski napisał:

> ~/.openoffice~stall-log
> /usr/lib/openoffice/program/setup.bin: error while loading shared
> libraries: libvcl645li.so: cannot open shared object file: No such file
> or directory
Damn, nie mam pomysłu jak to ładnie rozwiązać jeśli chodzi o upgreadowanie z
starszych wersji.

Rozwiązaniem jest podlinkowanie ręcznie w /usr/lib/openoffice/program/
libvcl645li.so do libvcl645li-(kde|gtk).so lub przeinstalowanie samego
podpakietu -libs-(kde|gtk).

Mianowicie chodzi o to, żeby openoffice-libs-(kde|gtk) upgreadowało się _po_
openoffice-libs. Jak dam taką zależność to wyjdzie pętelka bo -libs wymaga
-libs-(kde|gtk).

Jakieś pomysły?

--
Arkadiusz Miśkiewicz     CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm.pld-linux.org, 1024/3DB19BBD, JID: arekm.jabber.org, PLD/Linux