Re: propozycja do skryptów w /etc/init.d

Piotr Siwicki ares w pld-linux.org
Śro, 12 Maj 2004, 09:07:41 CEST

> Andrzej Zawadzki>

W wypadku squida 30-to sekundowe opoznienie przy wylaczeniu nie wynika
ZTCW z potrzeby poprawnego wylaczenia procesu, tylko umozliwia klientom
zakonczenie aktualnych procesow np. sciagania witryny www przy
jednoczesnej blokadzie nawiazywania nowych polaczen, a w wypadku
zaistnienia takiego zdarzenia, klient otrzymuje w przegladarce zamiast
oczekiwanej witryny informacje o trwajacym procesie wylaczenia proxy.
sadze, ze w tym wypadku najlepiej pomoze ps wuax | grep apache i pozniej
killall ;-) to co niepotrzebne ;]

pozdr

Piotr Siwicki  ares.