Prośba o pomoc w reanimacji serwera (PILNE, lekko długie)

Andrzej Zawadzki zawadaa w wp.pl
Śro, 12 Maj 2004, 09:29:22 CEST

havner wrote:

> Na liveCD od 0.90 jest wiekszosc narzedzi do rescue. (tylko duza wersja, na
> mini nie ma).

Twoje liveCD wczoraj oglądałem - śliczne jest!
Jak dorobisz zgrywanie na dysk to instalator tylko serwerowcy będą
używać :-) - i to chyba jest metoda?
A może nawet... czy można tak zrobić skrypt kopiujący na dysk, żeby
przeniósł "coś w stylu base lub MINIISO" - to wtedy i serwerki fajnie
instalować (żeby potem nie robić dużo deinstalacji).

Jedyny problem jaki teraz widzę to "kreator" podziału na partycje...

--
Andrzej Zawadzki