Re[2]:  propozycja do skryptów w /etc/init.d

wolvverine wolvverine w tarchomin.pl
Śro, 12 Maj 2004, 09:49:01 CEST

Osobnik zwany Piotr Siwicki w liście datowanym 12 maja 2004 (09:07:41) raczył napisać:

PS> W wypadku squida 30-to sekundowe opoznienie przy wylaczeniu nie wynika
PS> ZTCW z potrzeby poprawnego wylaczenia procesu, tylko umozliwia klientom
PS> zakonczenie aktualnych procesow np. sciagania witryny www przy
PS> jednoczesnej blokadzie nawiazywania nowych polaczen, a w wypadku
PS> zaistnienia takiego zdarzenia, klient otrzymuje w przegladarce zamiast
PS> oczekiwanej witryny informacje o trwajacym procesie wylaczenia proxy.
PS> sadze, ze w tym wypadku najlepiej pomoze ps wuax | grep apache i pozniej
PS> killall ;-) to co niepotrzebne ;]
mozna i tak ale po co dodatkowe stukanie w klawiature :), wpisałem
sobie przerwe i chodzi ładnie :)

--
http://www.wushu.pl