[konto do wpłat na serwer www.pld-linux.org]

The Undefined undefine w aramin.net
Pią, 14 Maj 2004, 00:41:03 CEST

On Fri, May 14, 2004 at 12:24:09AM +0200, Boski Cinek wrote:

> A moge sie o cos spytac? Chetnie wspomoge PLD (w koncu uzywam i jestem
> zadowolony w miare, wiec sie nalezy zaplata), ale chcialbym wiedziec,
> jakie sa gwarancje, ze te pieniadze zostana dobrze spozytkowane. Co
gwarancje?
zaufanie dla serka który z dnia na dzień wyłącza serwer www i żąda
wsparcia w postacie 36GB dysków lub większych :>

A chyba nie chcesz powiedzieć że bezgranicznie nie ufasz serkowi? ;)
Przecież to oczywiste że jak dostanie dyski i kontroler to całe 2GB z
nich przeznaczy na strone pld!

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała