[konto do wpłat na serwer www.pld-linux.org]

wscislowski wscislowski w ramiko.pl
Pią, 14 Maj 2004, 00:37:55 CEST

Dnia 2004-05-14 00:24, Użytkownik Boski Cinek napisał:

> Chetnie wspomoge PLD (w koncu uzywam i jestem
> zadowolony w miare, wiec sie nalezy zaplata), ale chcialbym wiedziec,
> jakie sa gwarancje, ze te pieniadze zostana dobrze spozytkowane. Co
> jesli np. znajdzie sie sponsor takze na kontroler? Co wtedy stanie sie z
> "nadwyzka" pieniedzy wplaconych przez uzytkownikow?

PLD nie jest podmiotem naszego prawa i nikt gwarancji Ci nie da (też
jestem szarym użytkownikiem, nie wypowiadam się w imieniu "ścisłego
grona") Jednak ogrom pracy który został bezinteresownie włożony w rozwój
i utrzymanie dystrybucji jest chyba jakąś niepisaną gwarancją...
Ktoś zgodził się udostępnić swoje prywatne konto bo w obecnych warunkach
PLD własnego mieć nie może (takie prawo).
Może się zdarzyć, że w końcu zbierze się jakaś drobna nawiązka. Ale czy
naprawdę będziemy oburzeni jeśli zostanie za nią kupiona pamięć albo
wentylator... Zresztą sądzę że potrzeby by się znalazły poważniejsze...

> I jeszcze jedno: przydalby sie jakis licznik, ktory by pokazywal ile juz
> udalo sie zebrac.

Też tak sądzę i stosowną sugestię przekazałem.

Pozdrawiam!

Wojtek Ścisłowski