jak sie zapisać na liste?

Pią, 14 Maj 2004, 00:54:05 CEST

Osóbka znana jako The Undefined, wystukała:

> ja bym chetnie sie z koleji dowiedział jak się z listy _wypisać_ :/
> (biorąc pod uwagę że nie mam mozliwości wysyłania maili spod adresu na
> jaki jestem zapisany)

Też w nagłówkach - wysyłasz mejla na:
pld-users-pl-help w pld-linux.org

a w odpowiedzi mamy:

To stop subscription for this address, mail:
    <pld-users-pl-unsubscribe-john=host.domain w pld-linux.org>

Tylko kurka nie pamiętam czy czasem potwierdzenie nie przylezie na ten adres
zamiast na adres z którego była wysyłka :(

pozdrawiam