AC i isofs

Virek virek w interia.pl
Pią, 14 Maj 2004, 20:01:59 CEST

Zdecydowałem się spróbować zainstalować AC z iso.
sprzęt: p200, hdd scsi, cdrom ide.

Po pierwsze, po załadowaniu bociana w prompcie pojawia mi się stado (jakieś
300 sztuk) znaczków "duże C z dolnym ogonkiem". Jeśli nacisnę enter, to
oczywiście wyskakuje błąd ładowania image'a  i znowu w liniii zachęty
wyskakują te znaczki. Pomaga jedynie przytrzymanie entera. Zresztą przy
instalowaniu Ra też to się pojawiało.
Po drugie, instalacja zatrzymuje się podczas ładowania modułu isofs. I ani
drgnie. Co może być przyczyną?
Instalka Ra oprzechodziła bez problemów.

Czy instalka na architekturę 586 jest jeszcze przez kogoś używana?

--
+Nalezy-staczac-sie-powoli-zeby-starczylo-na-cale-zycie----J-Kofta--+