Czego brakuje Ci w PLD LiveCD? (Zerwanie watkowania)

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Pon, 17 Maj 2004, 18:25:30 CEST

Użytkownik Michal Chruszcz napisał:
>                                          ^^^^^^
> Może dlatego, że dla radeona jest moduł radeonfb? Jeśli jednak nie działa,
> to poszukaj patcha na niego, ew. mogę podrzucić wersję, której kiedyś
> używałem na 2.4.21. Ostrzegam jednak, że chyba przy użyciu FireGL, przy
> wyjściu z X11 ten tandem powoduje oopsa (proszę o ewentualne poprawienie).
Ale mowa jest o LiveCD. Tam nie ma firegl.

Pozdrawiam
Beorn

Daniel `Beorn' Mróz      <beorn w alpha.pl>       http://127.0.0.1/beorn
GCS/E d+(pu) s: a-@ C++++ UL++++$ P+++ L+++ E--- X W+++ N++ o? K- w---
O  M-  V-  PS  PE- !Y PGP t- 5- R tv-- b+ DI++ D+++ G++ e  h!  r--  y+