parport

Przemyslaw Kujawski prkujawski w poczta.tyszkiewicz.edu.pl
Pon, 17 Maj 2004, 18:39:34 CEST

W liście z pon, 17-05-2004, godz. 18:32 +0200, Konopko Grzegorz napisał:

> A jak z prawami do pliku /dev/lp0 ?
ls -l /dev/lp*
crw-rw----    1 root     lp         6,   0 2004-04-27 12:44 /dev/lp0
crw-rw----    1 root     lp         6,   1 2004-04-27 12:44 /dev/lp1
crw-rw----    1 root     lp         6,   2 2004-04-27 12:44 /dev/lp2
Dopisalem siebie do grupy lp zreszta nawet jak wykonyje to jako root to
nic sie nie dzieje. Gdybym nie mial praw to by mi wywalilo brak dostepu
(zreszta wywalalo jak nie bylem dopisany do grupy:P) ...
--
Przemyslaw Kujawski <prkujawski w poczta.tyszkiewicz.edu.pl>