Czego brakuje Ci w PLD LiveCD? (Zerwanie watkowania)

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Pon, 17 Maj 2004, 18:36:46 CEST

Użytkownik havner napisał:
> Konsoli?? blender dziala pod X. SOA#1
Pod pojeciem konsoli mam na mysli klawiature + mysz + monitor, a nie
terminal.

> A od kiedy driver rowniez wybiera framebuffer? Ja nic takiego nie robilem, a
> dla kernela sluzy do tego parametr 'video'.
Hmmm... Jesli pomijam parametr `driver' (czyli jest auto) zarowno FB jak
i Xy mi sie odpalaja na sterownikach VESA. Jesli podam parametr
'driver=radeon', FB zalicza zwis. Wybranie 'driver=radeon' przy 'nofb'
daje oczekiwane rezultaty lecz bez FB. Wnioskuje z tego, ze parametr ten
ustala sterownik zarowno dla FB jak i Xow. Inaczej przy ustawieniu na
'radeon' FB ladowalby mi sie w VESA, a tak nie jest.

> cp?
Ale z automagicznym przywracaniem... Poza tym to nie jest takie proste.
Niektore katalogi trzeba pominac (chociazby Desktop, w ktorym userzy mogliby
sobie poumieszczac pliki o rozmiarach przekraczajacych pojemnosc dyskietki).
Trzeba takze znac nazwy plikow konfiguracyjnych i ich lokalizacje dla
wszystkich pakietow w dystrybucji (chyba, ze HOME_ETC...)

> Sporo ludzi o to prosi. Mozna zrobic, ale nie posiadam nagrywarki DVD. Ktos
> chcetny zasponsorowac dla dobra projektu?
Poczekaj. Przy takim tempie rozwoju niedlugo beda je dodawac do chleba w
spozywczakach ;)

Pozdrawiam
Beorn

Daniel `Beorn' Mróz      <beorn w alpha.pl>       http://127.0.0.1/beorn
GCS/E d+(pu) s: a-@ C++++ UL++++$ P+++ L+++ E--- X W+++ N++ o? K- w---
O  M-  V-  PS  PE- !Y PGP t- 5- R tv-- b+ DI++ D+++ G++ e  h!  r--  y+