parport

Przemyslaw Kujawski prkujawski w poczta.tyszkiewicz.edu.pl
Pon, 17 Maj 2004, 22:33:52 CEST

W liście z pon, 17-05-2004, godz. 22:22 +0200, Robert 'dzeus' Graużenis
napisał:
> (Sun, 16 May 2004 15:28:02 +0200) Przemyslaw Kujawski

> A kabelek jest napewno na chodzie?
Napewno bo:
Po pierwsze drukarka jest widziana przez system (wydruki dmesg'a sa we
wczesniejszych postach) poza tym wykryl mi ja menedzer drukarek w GNOME
o czym tez juz pisalem
Po drugie pod winda dziala bez problemow
Po trzecie pod PCLinuxOS tez dziala bez zarzutow ...
--
Przemyslaw Kujawski <prkujawski w poczta.tyszkiewicz.edu.pl>