parport

Robert 'dzeus' Graużenis dzeus w zatorze.slupsk.pl
Pon, 17 Maj 2004, 22:56:55 CEST

(Mon, 17 May 2004 22:33:52 +0200) Przemyslaw Kujawski
<prkujawski w poczta.tyszkiewicz.edu.pl>:

> Napewno bo:
> Po pierwsze drukarka jest widziana przez system (wydruki dmesg'a sa we
> wczesniejszych postach) poza tym wykryl mi ja menedzer drukarek w GNOME
> o czym tez juz pisalem
> Po drugie pod winda dziala bez problemow
> Po trzecie pod PCLinuxOS tez dziala bez zarzutow ...

Od zawsze jak pamiętam drukowałem poprzez cups-a z takimi paczkami:

cups-clients-1.1.20-2
cups-filter-foomatic-3.0.1-1
cups-lib-1.1.20-2
cups-1.1.20-2
hpijs-1.6-1
ghostscript-7.07.1-0.8
foomatic-filters-3.0.1-1
ghostscript-fonts-std-6.0-10

Zawsze pomagało doinstalowanie dwóch ostatnich paczek, drukarki to HP690C
i HP656C, pliki .ppd z linuxprinting.org

--
Robert 'dzeus' Graużenis
LRU #291194 & PLD Linux User