statusytyka ruchu po ftp przy uzyciu Lstat

Michal Chruszcz troll w troll.one.pl
Śro, 19 Maj 2004, 22:51:56 CEST

Some strange characters appeared on my screen... Probably on Wednesday 19 of
May 2004 22:49, Lukasz B typed:
> Witam,
> chcialbym w lstat pokazywac ruch po ftp, tak jak to da sie dla innych
> uslug (portow).
>
> W przypadku, gdy podam port 20 (ftpdata) - zwykle polaczenie - pokazuje
> ok.
>
> Co gdy user ustawi sobie passive-ftp?
> Wtedy polaczenie nawiazywane jest na dynamicznym porcie.
>
> Jakos nie mam pomyslu.

Jakim cudem na innym porcie? Przecież nie zbinduje sobie nowego portu dla
każdego kolejnego połączenia, czyż nie? Mogę się mylić i proszę mnie w
takim wypadku poprawić, ale jakoś nie bardzo mi się to wydaje być
prawdopodobnym.
--
Michal Chruszcz -=- Seen at http://prox.pl/~troll/?gallery