statusytyka ruchu po ftp przy uzyciu Lstat

Łukasz Woźniak wozny99 w poczta.onet.pl
Czw, 20 Maj 2004, 09:26:38 CEST

19 maja 2004, 23:25:09, lukasz B napisal:

lB> Adam Gapiński wrote:

> [...]
lB> cos 'like-this'.
lB> chce widziec w lstat, jaki ruch jest generowny przez serwer ftp (akurat
lB> ten sam co lstat).

lB> Jak uzyje trybu passive, wtedy mam ~: remote port 1962, local port 3647.
zainsteresuj sie modulem helper do iptables potrafi znakowac ruch ftp
(passiv tez) tu masz maly przyklad dyskusji na ten temat
http://www.linuxfan.pl/dyskusje/pcol.2003/01.2003/5616.php3
jak dobrze napiszesz regloki iptables to zliczysz co bedziesz chcial:)
lB> Lukasz

--
Pozdrowienia,
Łukasz Woźniak                         wozny99 w poczta.onet.pl