nie działa mozilla firefox

Maciek Pasternacki maciekp w japhy.fnord.org
Nie, 23 Maj 2004, 15:27:19 CEST

On Prickle-Prickle, Discord 71, 3170 YOLD, qwiat w o2.pl wrote:

> Po nocnej aktualizacji systemu (23.05.2004) nie działa Firefox. Zwykła
> Mozilla działa prawidłowo. Firefox pojawia się w liście procesów, bez
> wyświetlenia choćby jednego błędu.

Ja tak miałem po przejściu na testowe iksy z XOrg; pomogło
przeinstalowanie paczki firefoksa z ac-test (ta sama wersja
i release, ale po install --reinstall magicznie zaczęło wstawać).

--
__    Maciek Pasternacki <maciekp w japhy.fnord.org> [ http://japhy.fnord.org/ ]
`| _   |_\  / { ...nazwy serwerów poczty wychodzącej i przychodzącej