OT x3 - banki/linux

Arkadiusz Chomicki duch w wla.pl
Nie, 23 Maj 2004, 15:27:43 CEST

On Fri, 21 May 2004, Bartosz Belter wrote:

> Polecam Nordea, stronki działają poprawnie pod Mozillą, Konquerorem, Galeona
> nie sprawdzałem.
> Mają dobrą ofertę dla oszczędnych: lokaty 5% stałego oprocentowania ;)

ja w inteligo nie zauwazylem zadnych klopotow
ale tam trzeba miec srednio 100 zl dziennie zeby nie placic prozizji
od prowadzenia konta.
mbank jeszcze jest ciekawym rozwiazaniem
szybko robi przelewy, i bardzo duzo sklepow inttenetowych korzysta z
tego banku, a wiec szybko realizowany jest przelew
a co przez to idzie wysylka jest szybciej realizowana
no i czasami sa tansze koszty wysylki paczki

> Pozdrawiam
> Bartek

> najpierw przeczytaj, potem zapytaj:
> http://pl.docs.pld-linux.org/ = podrecznik
> http://pld-linux.org/ = faqs, howto, newsy
>
> dostales tutaj odpowiedz na swoje pytanie?
> podziel sie z innymi i dopisz do FAQ!
> 		http://pld-linux.org/FAQ/

Pozdrawiam
ChomAr